2010. június 25., péntek

Öröm :)

Kedveseim!


Most már csillapodtak bennem az izgalmak, így képes vagyok gépelni és értelmes mondatokat összehozni. Szóval a lényeg, hogy sikeres záróvizsgát tettem, és most már hivatalosan is Idegenforgalmi Szakmenedzser lettem! :)

El is sírtam magam, amikor megtudtam, egész nap nagy volt a stressz.


Három napja vizsgáztunk, az első nap írásbeli vizsgák érdekesek voltak, de vettük az akadályt. Második nap jöttek a szóbelik, amitől kicsit tartottam, de mint kiderült, nem kellett volna :D

Az utolsó, azaz a mai napra jutott a szakdogavédés, ami hát igen érdekesre sikeredett, a részletekbe inkább nem mennék bele, mert így utólag már mindegy, mert sikerült minden :)


Köszönöm a megértéseteket, és a támogatásotokat, nélkületek biztos nem sikerült volna.

Szeretném megköszönni Leának a sok anyagot, amit kaptam, nagyon hasznosak voltak. Szóval ennyi lenne, most jár nekem egy kis pihi, hogy visszarázódjak a rendes kerékvágásba. Amint ez megtörténik, jönnek a friss fejezetek :)


Sokszor ölellek és puszillak Titeket!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

GRATULA!!!!

Carrie írta...

Drágám!
nagyon szépen köszönöm :D
puszillak

Megjegyzés küldése